Chicago Graffiti
Chicago Graffiti
ABC Website | Profile | Register | Active Topics | Members | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Chicago Graffiti Forums
 Haters & Beef
 DONT STOP THE HATE........PLEASE!
 New Topic  Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

LIMITONER
Grey Outline

363 Posts

Posted - 04/28/2006 :  11:38:36 AM  Show Profile  Reply with Quote
well well well look whos back on the haters and beef man get a life
quote:
Originally posted by W1DGET_THE_M1DGET

WELL TIME TO START OVA'...

UR ALL ***S...

MINUS ME...


*n***a AGAINST (S)OCIETY
*(F)IRST TO RELOAD
(R)ULING FUKING KINGDOMS
RIP*(S)TUK STUK THE SOULJA (NAS*STS*
Go to Top of Page

W1DGET_THE_M1DGET
Pink Dot

Philippines
1122 Posts

Posted - 04/28/2006 :  11:56:16 AM  Show Profile  Reply with Quote
yeah yeah...i'm back...

and i see you're back...

with that lame ass crew of yourz....

....NO HE DIDN'T!!!!!

...

...lol

The Coolest Guy west of the lake...and you can take that to the bank.
Go to Top of Page

LIMITONER
Grey Outline

363 Posts

Posted - 04/28/2006 :  12:01:18 PM  Show Profile  Reply with Quote
lame ass crew uh oka n***a from wat I hear I see yall getting smashed by bcw uh yes I did and u lucky I got respect for csu not cus of u ether cus I dislikes n***as that will suck a his pee pee to be on the internet
quote:
Originally posted by W1DGET_THE_M1DGET

yeah yeah...i'm back...

and i see you're back...

with that lame ass crew of yourz....

....NO HE DIDN'T!!!!!

...

...lol


*n***a AGAINST (S)OCIETY
*(F)IRST TO RELOAD
(R)ULING FUKING KINGDOMS
RIP*(S)TUK STUK THE SOULJA (NAS*STS*
Go to Top of Page

W1DGET_THE_M1DGET
Pink Dot

Philippines
1122 Posts

Posted - 04/28/2006 :  1:32:20 PM  Show Profile  Reply with Quote
BCWHO??...YEAH EXACTLY.

SECONDLY...I'M NOT IN CSU.

2113...REPPIN'...NORTHSIDE!

AND BESIDES DON'T TAKE IT TO HEART...I WAS ONLAAAY KIDDIN'...RELAX AND TAKE A DEEP BREATH......FEEEL BETTER?


The Coolest Guy west of the lake...and you can take that to the bank.
Go to Top of Page

LIMITONER
Grey Outline

363 Posts

Posted - 05/02/2006 :  12:07:21 PM  Show Profile  Reply with Quote
YO I KNOW YO DONíT GO GET ALL SOFT NOW WIDGET URE WHOLE LIFE IS DEPENDING ON THE HATER AND BEEF THREAD YO WAT HAPPENED TO STAR WARS
quote:
Originally posted by W1DGET_THE_M1DGET

BCWHO??...YEAH EXACTLY.

SECONDLY...I'M NOT IN CSU.

2113...REPPIN'...NORTHSIDE!

AND BESIDES DON'T TAKE IT TO HEART...I WAS ONLAAAY KIDDIN'...RELAX AND TAKE A DEEP BREATH......FEEEL BETTER?




*n***a AGAINST (S)OCIETY
*(F)IRST TO RELOAD
(R)ULING FUKING KINGDOMS
RIP*(S)TUK STUK THE SOULJA (NAS*STS*
Go to Top of Page

neo1us
Pink Dot

Niger
2646 Posts

Posted - 05/02/2006 :  7:27:29 PM  Show Profile  Reply with Quote
wats this n***** on widget??
Go to Top of Page

LIMITONER
Grey Outline

363 Posts

Posted - 05/04/2006 :  12:18:09 PM  Show Profile  Reply with Quote
yo ne0 u know wat im on im on taking widgets job and that is taking over haters and beef yo where is eveyone at?
quote:
Originally posted by neo1us

wats this n***** on widget??


*n***a AGAINST (S)OCIETY
*(F)IRST TO RELOAD
(R)ULING FUKING KINGDOMS
RIP*(S)TUK STUK THE SOULJA (NAS*STS*
Go to Top of Page

SEAK
Blue Dot

Mexico
803 Posts

Posted - 05/05/2006 :  11:33:25 AM  Show Profile  Reply with Quote
LIMIT IS FAT!!!!!!

oPtIk oNer

Go to Top of Page

LIMITONER
Grey Outline

363 Posts

Posted - 05/07/2006 :  5:29:03 PM  Show Profile  Reply with Quote
YEA WAT A FUKING DISS U LIL CHINES TOY ASS MAMAS BOY SUCK DADDY'S his pee pee HOE
quote:
Originally posted by SEAK

LIMIT IS FAT!!!!!!


*n***a AGAINST (S)OCIETY
*(F)IRST TO RELOAD
(R)ULING FUKING KINGDOMS
RIP*(S)TUK STUK THE SOULJA (NAS*STS*
Go to Top of Page

hypno_one
Pink Dot

USA
1334 Posts

Posted - 05/08/2006 :  8:12:53 PM  Show Profile  Reply with Quote
yo hypno is back and all i got to say is i heard yall was mad at me because yall saw your moms to do list and yall saw a picture of me on it...haha hate n***a hate

2009...new world order..
Go to Top of Page

LIMITONER
Grey Outline

363 Posts

Posted - 05/10/2006 :  08:36:42 AM  Show Profile  Reply with Quote
dude ure mom has the whole chicago graffiti members on her to do list haha
quote:
Originally posted by hypno_one

yo hypno is back and all i got to say is i heard yall was mad at me because yall saw your moms to do list and yall saw a picture of me on it...haha hate n***a hate


*n***a AGAINST (S)OCIETY
*(F)IRST TO RELOAD
(R)ULING FUKING KINGDOMS
RIP*(S)TUK STUK THE SOULJA (NAS*STS*
Go to Top of Page

SEAK
Blue Dot

Mexico
803 Posts

Posted - 05/11/2006 :  5:10:23 PM  Show Profile  Reply with Quote
and im at the top ....lol

oPtIk oNer

Go to Top of Page

SEAK
Blue Dot

Mexico
803 Posts

Posted - 05/15/2006 :  11:54:10 AM  Show Profile  Reply with Quote
were all the haters at?

oPtIk oNer

Go to Top of Page

W1DGET_THE_M1DGET
Pink Dot

Philippines
1122 Posts

Posted - 06/08/2006 :  12:42:34 PM  Show Profile  Reply with Quote
WUT IS UP TRIZ-NICKSSS??...

LIMIT NICE MEETIN YOU AT THE BENCH...











BUT UR STILL A TRICK...

The Coolest Guy west of the lake...and you can take that to the bank.
Go to Top of Page

neo1us
Pink Dot

Niger
2646 Posts

Posted - 06/08/2006 :  3:54:19 PM  Show Profile  Reply with Quote
yo widget...watch out...im gonna go through the hood either this weekend or next week comeing up fosho....u better be there...
Go to Top of Page

SHAEK45
Pink Dot

Albania
1404 Posts

Posted - 06/12/2006 :  1:19:57 PM  Show Profile  Reply with Quote
I Hate everyone!

WILD STYLE DECODER THE CRANIUM OF YODA!
Go to Top of Page

Faeries.Attacking.Yall
Grey Outline

Spain
275 Posts

Posted - 06/12/2006 :  1:50:29 PM  Show Profile  Visit Faeries.Attacking.Yall's Homepage  Reply with Quote
im laughing at you.

f**k OUT'ERE!!!
Go to Top of Page

SEEN-ABC
Moderator

USA
3900 Posts

Posted - 06/16/2006 :  10:35:37 PM  Show Profile  Visit SEEN-ABC's Homepage  Reply with Quote
WHATS UP HATER'S

ITZ BEEN A LONG TIME ......LOL......

"IT TAKES COURAGE & IMAGINATION TO SET NEW DESIGN TRENDS-TO CREATE THE TRENDS ONESELF RATHER THAN FOLLOWING THE FLOW!"

Edited by - SEEN-ABC on 06/16/2006 10:36:28 PM
Go to Top of Page

NUMBA1STUNNA
Gold Dot

119 Posts

Posted - 06/23/2006 :  03:03:15 AM  Show Profile  Reply with Quote
limits lame!! cuz i said so!! right limit YESSIR-limit lol
Go to Top of Page

W1DGET_THE_M1DGET
Pink Dot

Philippines
1122 Posts

Posted - 06/24/2006 :  2:18:24 PM  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by neo1us

yo widget...watch out...im gonna go through the hood either this weekend or next week comeing up fosho....u better be there...



"BETTER BE THERE??"

sh*t homey you better b there with a 40oz for me and some griff...lol

The Coolest Guy west of the lake...and you can take that to the bank.
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
Chicago Graffiti © ABC Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000